• Konsylium24
  • Kompendium24
  • Indeks24
  • GdzieSkierowac24
  • Puls Medycyny
  • MEDIBAS
  • Napisz do nas
  • Zarejestruj się
  • Zaloguj się
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykłady ekspertów
  • Wydarzenia
  • Edukacja
    • Kursy online
    • Projekty edukacyjne
    • Podcasty
  • E-booki
  • LEK
  • LDEK
  • PES
  • Oferty pracy
  • Oceny miejsc pracy
  • Ogłoszenia
  • Więcej
    • Wydarzenia branżowe
  • Konsylium24
  • Indeks24
  • GdzieSkierowac24
  • Puls Medycyny
  • MEDIBAS
  • Wyszukiwarka zaawansowana
  • Symulator egzaminu
  • Baza pytań
  • Zagadnienia z egzaminów
  • Niedokończone egzaminy
  • Niedokończone testy
  • Wyniki ukończonych egzaminów
  • Wyniki ukończonych testów
  • Schowek
  • Asystent Twojej nauki
  • Forum PES
  • Wiedza w pigułce

Pytanie z egzaminu PES

Sesja: Wiosna 2012, Specjalizacja: Psychiatria, Psychiatria dzieci i młodzieży

Które z poniższych zdań, charakteryzujących specyficzne rozwojowe zaburzenia koordynacji jest nieprawdziwe?

A) objawy specyficznych rozwojowych zaburzeń koordynacji w wieku przedszkolnym to m.in. trudności z utrzymaniem równowagi, występowanie częstych kontuzji, niezdarny chód, upuszczanie przedmiotów itp..
B) objawy specyficznych rozwojowych zaburzeń koordynacji w wieku szkolnym to trudności w wycinaniu, układankach, budowaniu konstrukcji, rysowaniu.
C) do postawienia rozpoznania konieczne jest wykluczenie IQ poniżej 85.
D) do postawienia rozpoznania konieczne jest wykluczenie zaburzenia neurologicznego.
E) typowym objawem specyficznych rozwojowych zaburzeń koordynacji jest zaburzenie napięcia mięśniowego w postaci nadmiernego lub osłabionego napięcia mięśniowego.

Zaloguj się poniżej, aby sprawdzić odpowiedź. Dostęp do treści serwisu tylko dla zalogowanych.

Zaloguj się »Zarejestruj się »
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Netykieta
  • Regulamin
  • Klauzula informacyjna

Copyright © 2008 - 2025 Bonnier Healthcare Polska Sp. z o o