A) dostarczanie rodzicom nowych informacji, kierowanie na konsultację genetyczną, udzielanie wskazówek, w jaki sposób można wspomagać rozwój dziecka, kierowanie do specjalistów, jeśli współwystępują inne zaburzenia, namawianie do nauczania zgodnego z możliwościami dziecka, udzielanie wsparcia emocjonalnego i społecznego.
B) dostarczanie rodzicom nowych informacji bez możliwości kierowania na konsultację genetyczną i udzielania wskazówek, w jaki sposób można wspomagać rozwój dziecka, kierowanie natomiast do specjalistów, jeśli współwystępują inne zaburzenia, namawianie do nauczania zgodnego z możliwościami dziecka, udzielanie wsparcia emocjonalnego i społecznego.
C) dostarczanie rodzicom nowych informacji bez możliwości kierowania na konsultację genetyczną i udzielania wskazówek, w jaki sposób można wspomagać rozwój dziecka, jak również brak możliwości kierowania do specjalistów, jeśli współwystępują inne zaburzenia, namawianie do nauczania zgodnego z możliwościami dziecka, udzielanie wsparcia emocjonalnego i społecznego.
D) dostarczanie rodzicom nowych informacji, kierowanie na konsultację genetyczną, udzielanie wskazówek, w jaki sposób można wspomagać rozwój dziecka, natomiast bez możliwości kierowania do specjalistów, jeśli współwystępują inne zaburzenia, namawianie do nauczania zgodnego z możliwościami dziecka, udzielanie wsparcia emocjonalnego i społecznego.
E) dostarczanie rodzicom nowych informacji, kierowanie na konsultację genetyczną, udzielanie wskazówek, w jaki sposób można wspomagać rozwój dziecka, natomiast bez możliwości kierowania do specjalistów, jeśli współwystępują inne zaburzenia, i namawianie do nauczania zgodnego z możliwościami dziecka, udzielanie wsparcia emocjonalnego i społecznego.